• Alle producten op voorraad
  • Levering binnen 24 uur
  • Laagste Prijsgarantie

Verzenden, retourneren, klachten

Wat is de levertijd?

  • - De levertijd is: Voor 14:00 uur besteld op werkdagen is de volgende werkdag in huis. (België + 1werkdag)
  • - Bestellingen in het weekend worden op maandag verwerkt zodat u deze op dinsdag ontvangt. 
  • - Verzenden naar de Waddeneilanden of Zeeuws Vlaanderen voor fietsen van 18 inch en groter is helaas niet mogelijk.

 

Wat zijn de verzendkosten?

  • - De verzendkosten zijn € 9,95 (per artikel)
  • - Voor grote artikelen zoals 12 inch fietsen en groter zijn de verz.kst. naar België E 19,95

Verder kunt u altijd zien als u wat in de winkelwagen doet wat de verzendkosten zijn. U drukt bij een bepaald product op "in winkelwagen"  vervolgens kunt u dan zien wat de verzendkosten zijn. 

 

In welke landen wordt er geleverd?

  • - In Nederland & België

 

Ik heb iets beschadigd ontvangen. Wat moet ik doen?

  • - Stuur binnen max 48 uur na ontvangst een e-mail ([email protected]) of Whatsapp (06-10655601) met daarin het ordernummer, foto’s (indien mogelijk) en een duidelijke omschrijving van de schade. We ontvangen ook graag de gewenste oplossing zodat we je snel kunnen helpen.
  • - Meldingen over schade ouder dan 48 uur kunnen we helaas niet meer in behandeling nemen. 

 

Retourneren

  • Retourneren

    Iets retourneren? Blijkt de kleur of maat niet goed te zijn? Geen zorgen, je kunt je artikel binnen 14 dagen na ontvangst nog retourneren. Na ontvangst heb je dus 14 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen. Bekijk het product net zoals je in de winkel zou doen. B.V.: haal de fiets uit de doos en bekijk hem van alle kanten. Wij willen graag benadrukken dat de geldende zichttermijn van 14 dagen duidelijk geen gebruikstermijn is waarin je het product uitvoerig kunt gebruiken alvorens te herroepen. 

    Retourvoorwaarden

    • Alle artikelen mogen getest worden (bij voorkeur binnen) zoals je dat in een winkel zou doen. De producten mogen enkel zonder gebruikerssporen geretourneerd worden.  
    • Even de fiets uittesten? Dat mag tot een maximale afstand van 1 kilometer op schoon en droog wegdek. Alle bijgeleverde onderdelen dienen geretourneerd te worden. U kunt op deze manier de fiets testen zoals u dit ook in een winkel zou doen. 
    • Als wij een artikel retour ontvangen moet de verpakking van het artikel en het artikel zelf nog verkoopbaar zijn. Indien dit niet het geval is behouden wij het recht hiervoor een bedrag in mindering te brengen op de terugbetaling.

      Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:
    • Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.
    • Artikelen of producten zonder of beschadigde originele verpakking.

     

    Mochten artikelen die binnen bovenstaande uitzonderingen vallen toch geretourneerd worden, dan kan er een waardevermindering plaatsvinden. Deze zal dan ingehouden worden van de terugbetaling.  

    Retourzending

    We adviseren om bij een retourzending gebruik te maken van ons retourformulier, en deze samen met de factuur of pakbon toe te voegen aan de retourzending. Zo kunnen we je retourzending het snelst verwerken.

    Het retourformulier is te vinden via onderstaande link:
    Retourformulier

    Stuur je retour naar onderstaand adres (afgeven is niet mogelijk).
    Prijskiller.nl
    T.a.v. retourafdeling
    De Draai 4
    9076PD St. Annaparochie

    De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en grootte van de zending. Retourneer je vanuit het buitenland? Dan kunnen de kosten hoger uitvallen.

    Retourneren van jouw artikel

    Zorg ervoor dat de fiets netjes verpakt (net zoals u deze heeft ontvangen) in de originele verpakking klaarstaat voor de bezorger:

    • Zorg ervoor dat er niets los slingert in de doos (zoals trappers stuur, enz.) zodat de fiets niet beschadigt raakt tijdens transport. Zet alles zo vast mogelijk met b.v. tie-rips

     

    Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele transportschade dus zorg ervoor dat de doos goed dicht getaped zit. Het is dus van belang dat de retourzending optimaal beschermd wordt, anders kunnen wij deze niet accepteren en kan er waardevermindering optreden.

    Gratis retourneren via ons afhaalpunt

    Je kunt artikelen gratis retourneren bij ons afhaalpunt:
    Prijskiller.nl (De Draai 4, 9076PD, St. Annaparochie)

    Retouren dienen in een gesloten doos te worden aangeleverd. Stop het volledig ingevulde retourformulier en een kopie van de factuur in de doos. Houd je factuurnummer of postcode bij de hand als je de retourzending afgeeft bij één van de bovenstaande afhaalpunten.

    Terugbetaling

    • Indien je een bedrag betaald hebt, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetaald worden met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt. Prijskiller.nl. mag wachten met terugbetalen tot zij de goederen retour heeft ontvangen of je hebt aangetoond dat de goederen zijn afgeleverd bij Prijskiller.nl, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Aan de terugbetaling zijn voor jou geen administratiekosten verbonden.
    • De directe kosten van het terugzenden van de goederen en het risico van verzending van je adres naar onze vestiging zijn voor jouw rekening.
    • Wanneer je een bestelling in retourneert, ontvang je het totale factuurbedrag exclusief de verzendkosten terug.
    • Indien een geretourneerd artikel niet voldoet aan de retourvoowaarden kan er waardevermindering plaatsvinden. Deze waardevermindering zal ingehouden worden van de terugbetaling. 
  •  

Garantie, Reparatie en Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. De garantietermijn op onze producten is 1 jaar.

Onze gegevens:

Prijskiller.nl
De Draai 4
9076 PD  St. Annaparochie

WhatsApp: 06-10655601 (9:00-17:00)
Email: [email protected] 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht dit meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Prijskiller.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »