• Alle producten op voorraad
  • Levering binnen 24 uur
  • Gratis levering boven €25,-

Verzenden, retourneren, klachten

Wat is de levertijd?

- Levertijd van Trampolines en fietsen van 18 t/m 28 inch is: Voor 14:00 uur besteld de volgende werkdag in huis.

- Levertijd voor overige producten is van maandag t/m vrijdag: voor 15:00 uur besteld, morgen in huis. U besteld b.v. op maandag om 14:50 dan heeft u het product dinsdag nog in huis.

- Verzenden naar de Waddeneilanden of Zeeuws Vlaanderen voor fietsen van 18 inch en groter is helaas niet mogelijk.

 

Wat zijn de verzendkosten?

- Gratis boven de € 25,-

- tot € 25,- zijn de verzendkosten € 7,95

Verder kunt u altijd zien als u wat in de winkelwagen doet wat de verzendkosten zijn. U drukt bij een bepaald product op "in winkelwagen"  vervolgens kunt u dan zien wat de verzendkosten zijn. 

In welke landen wordt er geleverd?

In Nederland: Alle artikelen

In België: Alle artikelen behalve fietsen van 18 inch en groter en Trampoline's

Retourneren

  • - 14 Dagen op zicht
  • - Gratis Retour (Alleen binnen Nederland)
  • - Retourneren: Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk -  in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
  • - Klik hier om uw retour te starten.

 

Garantie, Reparatie en Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. De garantietermijn op onze producten is 1 jaar.

Onze gegevens:

Prijskiller.nl
De Draai 4
9076 PD  St. Annaparochie

WhatsApp: 06-10655601 (9:00-17:00)
Email: [email protected] 

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht dit meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Prijskiller.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »