Wat is de levertijd?
-Levertijd van Trampolines en fietsen van 18 t/m 28 inch is: Voor 14:00 uur besteld de volgende werkdag in huis.
-Levertijd voor overige producten is: voor 21:00 uur besteld op werkdagen is morgen in huis.
Wat zijn de verzendkosten?
- Gratis boven de € 25,-
- tot € 25,- zijn de verzendkosten € 6,-
Verder kunt u altijd zien als u wat in de winkelwagen doet wat de verzendkosten zijn. U drukt bij een bepaald product op "in winkelwagen" vervolgens kunt u dan zien wat de verzendkosten zijn.
In welke landen wordt er geleverd?
In Nederland: Alle artikelen
In België: Alle artikelen behalve fietsen van 18 inch en groter en Trampoline's
Retourneren
- 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
- Klik hier voor werkwijze retouren
- Retourformulier
- Kosten van het retour sturen zijn voor rekening klant.
Garantie, Reparatie en Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens:
Prijskiller.nl
De Draai 4
9076 PD St. Annaparochie
0518-491956 (9:00 - 13:00 uur)
WhatsApp: 06-44262309 (9:00-13:00)
[email protected]
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht dit meer tijd in beslag nemen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Prijskiller.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).